E- learning for frontliners

 Jedina platforma za mikro učenje izgrađena za poslovne rezultate


TRAŽI DEMO

 

OTKRIJTE AXONIFY

 

 

 

Jeste li znali da ljudi zaborave i do 90% onoga što nauče u roku od tjedan dana od svog treninga?

Isti tip treninga ponuđen većem broju ljudi ne donosi dugoročne rezultate jer su svi različiti i jedinstveni. Zato smo se udružili s Axonify-om, jedinom platformom za mikro učenje izgrađenom za poslovne rezultate.


Pomoću Axonify platforme za mikro učenje radite više od samog treniranja ljudi.

Postižete poslovne rezultate zadovoljavajući potrebe svakog pojedinog zaposlenika. Pružanjem personaliziranog i prilagodljivog iskustva učenja koje se uklapa u tijek rada - i za koje je potrebno izdvojiti samo 3 minute dnevno. Axonify utisne znanje dovoljno duboko da promijeni ponašanje i ostvari vaše poslovne ciljeve.


Axonify novi način učenja

• Uklapa se u bilo koji tijek rada
• Koristi AI kako bi točno popunio nedostatke u znanju personaliziranim treningom
• Pojačava pravo znanje i ponašanja kako bi informacije ostale na vrhu uma 
• Angažira frontline zaposlenike na 3-5 minuta u svakoj smjeni
• Omogućuje izravno povezivanje utjecaja treninga s poslovnim rezultatima

“Naši ljudi to vole. Business to voli. I kao rezultat pružamo sjajno korisničko iskustvo.”

– JASHA FLETCHER, MENADŽER RJEŠENJA ZA UČENJE, BRITANSKI TELEKOM (BT)

  • Axonify smo implementirali prvenstveno kako bismo uspjeli, kad je potrebno, informacijom direktno doći do svakog pojedinog djelatnika – velika većina naših ljudi nema svoje mail adrese niti službene telefone, i informacije se hijerarhijski 'spuštaju'. Htjeli smo imati direktan kontakt, i osigurati da točna informacija, pravovremeno dođe do djelatnika. Dodatni bonus aplikacije je mogućnost kontinuiranog stjecanja i obnavljanja znanja na brz, zabavan i jednostavan način, što se pokazalo kao vrlo popularno i široko prihvaćeno među djelatnicima.
    Antea Popović, HR direktor, Victus group
  • MOL je implementirao Axonify na 15.000 radnika benzinskih pumpi u 9 zemalja na 7 jezika. Rezultati su 95% participacije i 15% rasta u znanju.

    STUDIJA SLUČAJA

  • Zabilježeni incidenti u distribucijskim centrima Walmart-a smanjili su se za 54%

    STUDIJA SLUČAJA

  • Ethicon je povećao cjelokupnu razinu znanja o prodaji za 49%, povećao svoje samopouzdanje i poboljšao učinkovitost prodaje.

    STUDIJA SLUČAJA

  • BT je poboljšao zadovoljstvo klijenata, istovremeno značajno smanjujući vrijeme onboardinga, broj ponovljenih poziva i vrijeme trajanja poziva.

    STUDIJA SLUČAJA

vrh stranice