05.10.2015.
Prošli tjedan sam bio na gala večeri povodom 300.-e godišnjice konjaka Martell.
Dakle, kompanija je osnovana prije 300 godina i dan danas imaju proizvod koji je vrlo tražen i prodajno više nego uspješan.
Na toj smo odličnoj večeri uz glavno jelo pili Martell xo, konjak star 50 godina. Možda ne zvuči posebno, ali ako ste poduzetnik i imate firmu i radite proizvode, ovo je strašan podatak.
To znači da ćete ono što ste proizveli danas, prodati za 50 godina.
To znači da vjerujete da će kupci za 50 godina htjeti vaš proizvod, da će za 50 godina vaša marketing kampanja, podržana tko zna kakvim marketinškim medijima, taj proizvod učiniti kupcima privlačnim.
Većina nas funkcionira na bazi najviše jedne godine planiranja unaprijed. U operativnoj ludnici naši umovi se teško odvajaju kako bi pogledali tamo negdje daleko i razmišljali veliko, a trebali bi.
Trebali bi početi misliti veliko i velike će nam stvari početi dolaziti. Zamislite da za 300 godina vaši nasljednici spominju vaše ime kao onog tko je počeo sanjati velike snove. Kako će izgledati vaš biznis za 50 godina? Što ćete raditi za 10 godina? Gdje ćete biti za 3 godine? Koji vam je plan ove godine? Što vam je prvi korak u slijedećem kvartalu? A danas?:-)