Zašto smo uopće u prilici da nam Netflix ide na živce? Ili zašto je Design Thinking fantastičan

17.06.2021.

Sjećate se onog doba kad još nije bilo masovnog streaminga sadržaja koji želimo gledati? Ono, kad nismo proveli pola sata kopanja po Netflixu ili HBO-u da pronađemo što bismo gledali i već razmišljali je li Hulu ili Amazon Prime bolji, isplati li se zbog klinaca uzeti Disney Plus? Ili, u još davnijoj prošlosti – kad smo išli u videoteke posuđivati filmove, pa morali premotavati kazete da ne platimo kazne? Pretpotopno doba.

Danas, kad nam streaming servis ne ponudi sadržaj koji smo gledali na točnoj polovici epizode koju smo ostavili za kasnije, raspravljamo o lošem korisničkom iskustvu, neintuitivnom sučelju i kako zaboga ne kuže da nam je problem isključiti autoplay na najavama!

Ali  kako je Netflixu uspjelo da nas tako kvalitetno razmazi? Kako je uopće taj Netflix, od servisa koji je korisnicima slao filmove poštom, postao premium servis koji je u zadnjem, pandemijskom kvartalu 2020. prijavio porast prihoda od 24%!

Odgovor je jednostavan i zato, naravno čaroban: primjenom Design Thinking metodologije. Upravo je okretanje potrebama korisnika, uz Design Thinking dovelo do stalnog brušenja Netflix  business modela.

Upravo je Design Thinking doveo do uvida o potrebi konstantnog unapređenja sučelja, zaokupljanja pažnje trailerima i najbitnije o potrebi kreiranja vlastitih sadržaja - serija i filmova koji osiguravaju položaj na tronu i stalni priljev novih pretplatnika.

Pročitajte zašto je super znati Design Thinking i priču o Netflixu ili poslušajte na podcastu.

 

Autorica: Mirna Lipošinović, Executive Coach, Trainer & Team building expert

vrh stranice