21.04.2021.
Cilj svakog treninga trebao bi
biti davanje pomoći i podrške zaposlenicima u promjeni ponašanja kako bi bili
uspješni u obavljanju svog posla. No kako bi zaposlenici zadržali nova znanja,
ali i samopouzdanje u informacije kojima barataju, trebali bi mijenjati svoja
ponašanja/obrasce kroz duži period. Što nije učinkovito ako se organizira samo
jedna radionica na tu temu. Njihovo znanje treba kontinuirano osvježavati i
nadograđivati kroz vrijeme.
Kako to postići uzimajući u obzir
da su zaposlenici uvijek okupirani svojim tekućim dnevnim poslom i zadacima?
3 su koraka koja možete poduzeti
kako bi trening pretvorili u dnevnu naviku vaših zaposlenika.
1. Nađite
vrijeme za učenje
Nitko nije zauzet svaku minutu u
danu. Umjesto da pokušavate zaposlenike „izvući“ na višesatne treninge, tražite
umjesto toga minute. Koje su prirodne „stanice“ u danu vašeg zaposlenika
– možda to može biti prilikom njihove prijave smjene ili odmah nakon dnevnog
sastanka. Nađite te konstantne trenutke u prosječnom danu gdje možete
predstaviti priliku za učenje.
2. Nađite
kanal za učenje
Tijekom tih trenutaka u danu, gdje
se fizički nalaze vaši zaposlenici? Kako možete doći do njih na toj lokaciji?
Gdje im na lokaciji možete omogućiti pristup učenju? Ako je to pirikom prijave
u smjenu, da li pored skenera možete staviti računalo ili ako se skener može
koristiti kao uređaj za učenje? Ponekad se najjednostavnije rješenje nalazi u
njihovom džepu, a koje danas svi imaju – mobitel.
Koji god odgovor da imate, bitno
je pronaći najbliži kanal za učenje na lokaciji na kojoj će vaši
zaposlenici biti dok su slobodni.
3. Nađite
ključne vrijednosti učenja
Nakon što ste detektirali
dragocjene trenutke u danu, kako ćete ih najbolje iskoristiti? Odgovor nije
serviranje programa u kojem će biti izlistano što sve moraju znati vaši
zaposlenici. Fokusirajte se na ono što će donijeti najviše vrijednosti
zaposlenicima, a da je u skladu s trenutnim prioritetima biznisa.
Možda će to biti kratki dnevni kviz koji će osvježiti njihovo znanje o stvarima
koje se trenutno događaju u kompaniji, možda je to preporuka da se pročita
članak koji je bio vrijedan drugim zaposlenicima ili je to kratki video koji
objašnjava novi proces koji trebaju usvojiti. Koji god da je vaš fokus, on treba
imati jasnu vrijednost za zaposlenika. U suprotnom, idući put neće imati njihov
angažman.
Axonify je alat koji uklapa edukaciju u radni ritam
zaposlenika na brz, atraktivan i jednostavan način. Otkrijte Axonify: https://www.lq.hr/e-learning-for-frontliners.aspx