1. Povratne informacije Da, da, znamo ... Feedback ide na kraju. Upravo nam je zato feedback prioritet broj jedan. Često se događa da jednostavno izostane, a ne možemo dovoljno naglasiti koliko je važan za kvalitetnu organizacijsku kulturu. Bilo da je pozitivan ili negativan, Vaše kolege to zaslužuju čuti. 2. Atmosfera Ne kažu bez razloga "vrag je u detaljima", pa zašto se to ne bi odnosilo i na ured? Neka Vaši ljudi personaliziraju prostor! Drage fotografije, omiljene slike, šalica sa zabavnim printom, ukrasni jastuk, kaktus ... Što god im se sviđa i poboljša im raspoloženje, može ih dodatno motivirati i na poslu. 3. Otpustite (kontrolu) Dobro ste pročitali. Koncept BOOM-a za mala i srednja poduzeća zagovara najveću moguću neovisnost zaposlenika. Vjerujemo da su ljudi prirodno vrijedni i odgovorni, da imaju rješenje za posao koji obavljaju i da žele unaprijediti svoje poslovanje. Dobra organizacijska kultura ovisi o energiji koja je dominantna na radnom mjestu, a na Vama je njegovati pozitivnu. Dozvolite ljudima da se pokažu. 4. Digitalno učenje Zašto je ovo sjajan način za poboljšanje Vaše organizacijske kulture? Digitalne platforme za učenje podižu cijelo poslovanje na višu razinu jer zaposlenici svakodnevno uče nove informacije i ažuriraju stare, a da to ni ne primijete. Osjećaj da ih nešto opterećuje i da moraju, u tom slučaju, izostaje. 5. Transparentnost U Americi su proveli istraživanje i otkrili da prosječan zaposlenik tamošnjega najvećega trgovačkog lanca, Walmarta, misli da tvrtka u kojoj radi zarađuje deset puta više nego što zapravo zarađuje. Pogreška je misliti da će Vam zaposlenici tražiti veću plaću ako vide dobit. Demistificirajte zaradu i dopustite ljudima da sudjeluju. Autorica: Glorija Smiljanić Kategorije: Blog