Ovaj tjedan smo imali redovite kvartalne razgovore u firmi. Još jednom sam svjedočio situaciji koliko su važni ti kvartalni susreti. Ritam je danas tako brz da imam osjećaj kao da prođe godinu dana u jednom kvartalu. Naravno da imamo i feedbackove u toku kvartala, međutim kvartalni planirani susret je ciljano posvećeno vrijeme refleksiji i planiranju. Reflektiramo na ono što se desilo prošli kvartal, što smo napravili dobro i što smo mogli bolje. Rezultat toga je da se izgovori neizgovoreno i makne se većina toga što se nalazi “ispod tepiha”. Nakon toga možemo u novoj i pročišćenopj energiji nastaviti dalje. Bitna je i dvosmjernost. To znači da kao šef nisam samo taj koji daje feedback, već i onaj koji prima feedback i radi refleksiju na svoje vođenje. Osim toga razgovaramo o fokusima za slijedeći kvartal. U kraćoj formi taj razgovor ima svatko sa svakim u timu. Ovo je sastavni dio BOOM poduzetničkog modela poslovanja. Transparetno, agilno, jednostavno.
Autor:
Alan Žepec