08.07.2021.
Da li je za
lidere pokazivanje empatije u vodstvu i upravljanju etički izbor ili moralna
odgovornost? Može li zauzimanje empatijskog pristupa doista imati snažan
utjecaj kada su u pitanju performanse i dobit organizacija?
Ovo su samo
neke od brojki istraživanja Workplace from Facebook:
- 58%
zaposlenika bi razmislilo da napusti posao ako lideri ne pokažu empatiju prema
potrebama zaposlenika
- Više od 25% je
iz tog razloga već razmišljalo o ostavci
- 32% je
smatralo da je komunikacija lidera tijekom pandemije bila hladna i neosobna
- 31% je tvrdilo
da lideri nisu pokazivali empatiju prema osobnom životu ljudi
- Preko 33% se
složilo da su osobine poput hrabrosti i čvrstog vođenja bile važne prije
pandemije, ali većina sada smatra da je empatični i autentični liderski pristup
važniji
Postoji stvarna želja za promjenama,
lideri i menadžeri trebali bi se prikloniti dubljim ljudskim potrebama svojih
zaposlenika. Viša empatija donosi bolju razmjenu znanja i pronalazi zajednički
jezik za donošenje dobrih situacija i mjerljivih rezultata.
Prednosti za organizacije uključuju veću
produktivnost, organizacijski rast, poboljšane financijske performanse i bolju
suradnju u poslu. Lideri trebaju potaknuti svoje timove kako bi obavili posao,
a empatični stil vođenja ojačava dobrobit, otpornost, povjerenje i psihološku
sigurnost. To je dokazani element u jačanju morala i motivacije zaposlenika,
jer će ljudi više raditi ako budu svjesni pozitivnog učinka posla koji
doprinose.
Javite nam se već danas da ispitamo vaše potrebe i pronađemo
najbolje rješenje za vas.